Niciodată să nu spui niciodată

„UDMR, din păcate, în perioada asta de convieţuire cu PDL, se degradează ca ţinută, ca atitudine şi comportament”, a declarat pe 29 noiembrie 2011 Crin Antonescu, în cadrul unei conferinţe de presă la Bistriţa. Şi a continuat astfel: „Noi nu am culpabilizat, în 2009, UDMR că a mers la guvernare cu PDL. Mai bine de doi ani de atunci încoace, noi am criticat mereu, chiar virulent, PDL şi emanaţia lui urât mirositoare care e UNPR, dar nu UDMR, faţă de care am avut o înţelegere legată de nevoia lor de a fi la guvernare în faţa comunităţii maghiare.”

Să-l înţeleagă Dumnezeu!

„Domnii de la UDMR sunt nişte pedelişti de etnie maghiară, sunt o ruşine, după părerea mea, pentru maghiarii din România şi nu-i mai servesc, nu-i mai reprezintă”, a lovit Antonescu şi în decembrie anul trecut. „Ceea ce nu înseamnă însă vreun strop de aversiune sau incriminare a comunităţii maghiare sau a unor politicieni rezonabili şi calificaţi care reprezintă această comunitate”, a cotit-o liderul liberal.

Să-l înţeleagă Dumnezeu!…complet pe Ziare.com

Despre Horia Pană

Licenţiat şi master în Ştiinţe Poliitce
Acest articol a fost publicat în Politica în pioneze. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Niciodată să nu spui niciodată

  1. Bibliotecaru zice:

    Când eu criticam discursul domnului Antonescu pe care toţi îl lăudau… îmi luam numai bobârnace. Începe să se vadă calitatea discursului.

Lasă un răspuns

