Politică de a II-a zi a Paştilor (66)

lat_rabbit103110_146507a_8colBăiete, un monopol! (1) Radu Mazăre: „Băsescu vrea să mă lege, vrea monopolul în Portul Constanţa.” Au schimbat meniul la „Vraja Mării”? 

Băiete, un monopol! (2) PSD şi lista de semnături pentru plângerea penală în cazul Băsescu – Firea intră în ridicolul procedurilor juridice. Crin Antonescu: „Din punct de vedere juridic, o plângere penală trebuie făcută de persoana care se consideră vătămată, nu de un întreg colhoz politic la chemarea lui Victor Ponta.” Ba se poate, dacă înainte de colhoz tovarăşii s-au oprit la MAT. 

Firea-r” să fie de spaimă! Gabriela Firea: „Mă tem pentru familia mea, doar unui nebun nu i-ar fi frică de Băsescu!” Doar dacă ar vrea să acosteze în curtea mea, mi-ar fi frică de Băsescu. Reformulăm cauza fricii, că ne pierdem prea uşor cu firea? 

Aa-varanu’… Dan Voiculescu, la Curtea de Apel: „Nu am emoţii în Săptămâna Patimilor.” Aşa-i când patimile sunt ale altora. 

De la obraz la obraz. Liviu Dragnea, în apărarea lui Ponta: „Întorci şi al doilea obraz, şi al treilea, şi al patrulea, dar la un moment dat nu mai ai obraji.” Într-un final, se vede limpede că se discută de mai multe feţe şi de nici un obraz. 

Gânduri ce nu le-am avut. Emil Boc despre încorporarea lui Ponta: „Nu m-am gândit să-mi mut biroul nici când erau 50.000 de manifestanţi la Palatul Victoria.” E şi normal. Era cine să gândească pentru el. 

Vrei să fii român? Un mesaj de la Traian Băsescu pentru Republica Moldova: „Dacă vreţi să ne unim, sunaţi la Bucureşti şi se va întâmpla.” OK! „Sunaţi un prieten!” Ca la „Vrei să fii milionar”. Dar acolo mai sunt două variante: una e „Întreabă publicul” şi cealaltă „Fifty – fifty”. 

Victor Ponta, copilotul din F-16: „Am fost foarte mândru când am putut să mă dau jos şi să merg drept.” Nici aici nu te poţi abţine, Ponta, nici aici? Ai fost dat jos, iar despre mersul drept, mai vorbim. 

Bonus – D’ale de Paşti 

Ce-l Paşte pe Cristian Preda? În preziua Paştilor, Cristian Preda e „în cartier, în aşteptarea Paştelui (sic!). Şi postează pe pagina sa de Facebook fotografia unei faţade de casă pe care scrie: Experimentăm realităţi diferite. Nimic mai adevărat. 

Membru al Fundaţiei Mişcarea Populară„Eu, mama şi căţeluşul nostru Picky dorim Sărbători fericite de Paşti TUTUROR…” Mulţumesc, Picky! 

Membră PDLSă aveţi sărbători de Paşti binecuvântate de Dumnezeu!” Rugăm salariaţii Bisericii Ortodoxe Române să binecuvânteze toate sărbătorile de Paşti, nu doar aşa, pe ochi frumoşi! 

Elena UdreaSă aveţi parte de tot ceea ce vă face fericiţi… Sunt gânduri pe care le îndrept din suflet către toţi cei care nu şi-au pierdut speranţa şi au încrederea în ziua de mâine.” Îmi place altruismul ei. Să-i spun ce m-ar face fericit, că nu mi-am pierdut speranţa şi că am încredere în ziua de mâine? Sau s-o iert până după Paşti? 

FacebookinistăIsus a spus: «Petru, peste piatra ta voi ridica biserica mea!»… Catedrala Sf. Petru ne îmbrăţişează pe toţi cu aceeaşi dragoste!”A păţit-o şi Ana lui Manole. 

Istoricul Religiilor, Academia Română, Daniela Dumbravă (pe Ziare.com) – Reporterul întreabă: „De ce spargem ouă de Paşte?” Daniela Dumbravă răspunde: Ciocnitul ouălelor poate să aiba în centru exact această semnificaţie: ruperea separaţiei (?!) dintre lumea celestă, terestră şi subterană. Hristos este pecetea acestor lumi, mai precis patimile sale şi misiunea sa de a ne scoate din robia simţuală (?!)ruperea omului de dragostea divină (?!)şi de a ne face dumnezei (?!), recăpătând asemănarea cu Dumnezeu.” Vivat Academia! Vivat impostores!

Şi acum, ab ovo! Mai spune academiciana, ca să „rupă separaţia” până la capăt: „Unicitatea acestei reprezentări a lui Iisus în stare embrionară unde placenta este reprezentată de mandorla (migdală, it.). Mandorla nu este departe de ou, dacă dorim să vedem şi astfel înlăuntrul lumilor.” Oricum am lua-o, ouăle de Paşti sunt ouă fierte consistent. E o metodă excelentă de a anula orice şansă de înviere.

S-o fi gândit însă cineva că ouăle se sparg ca să nu le mănânci cu coajă cu tot?

Paştile lui Funeriu. Daniel Funeriu învie de Paşti o singură frământare: „De vreo 10 ani mă întreb de ce loviturile de departajare la fotbal se trag de la 11 m (loterie maximă) în loc să se tragă de la 16 m, caz în care factorul loterie ar fi mult mai mic.” 

Andreea Paul„Suntem copiii Paştelui.” Paştele mamii ei de imaginaţie! 

Ioan Oltean – A ţinut neapărat să ia faţa campaniei de Paşti şi a urat, Hristos a înviat!, în Vinerea Neagră. 

Paştile Olguţei Vasilescu„Nu rata cel mai important eveniment cultural al anului la Craiova – Teatrul Vakhtangov.” 

Adrian NăstasePentru mine, anul ăsta, sărbătorile Pascale înseamnă mai mult drumul Golgotei.” Numai că unul l-a suit ca Iisus, iar celălalt ca Barabas. 

D’ale popilor. Patriarhul Daniel, parcă prea fericit, către cei necăjiţi: Cu prilejul sărbătorii Învierii Domnului, vă îndemnăm să aduceţi, prin cuvânt şi faptă bună, bucurie în casele celor orfani, bolnavi, bătrâni, săraci, îndoliaţi şi singuri.” În acelaşi timp, la Constanţa, un preot i se adresează lui Radu Mazăre: Vă mulţumim că aţi fost alături de noi, Dumnezeu să vă binecuvânteze, să vă dea sănătate şi să vă ajute.” Concluzie: Cei săraci să se ajute între ei, pentru ceilalţi fac popii diligenţe la Dumnezeu. 

Cristina Pocora – „Am respectat tradia şi în Joia Mare am vopsit ouă. A fost un prilej de mare distraie.” Ale cui ouă or fi fost? „Sâmbătă am fost la o piesă de teatru pentru copii unde personajele principale, doi iepuraşi, căutau ouă… Prin urmare, acestea sunt primele ouă… Voi cum sti cu pregătirile pentru Sfintele Sărbători Pascale? Facem schimb de rete?” Nu, merci! 

Ion Cristoiu şi Paştile la Roma„Seara, în această zonă îşi fac apariţia tuciurii (nu de-ai noştri, ci de-ai Africii) care vînd fulare, dispozitive care stropesc cu luminiţe albastre, ghiduri ale Romei. De data asta, toşi vindeau (fără bon fiscal, desigur) steguleţe cu chipul Papei. Am cumpărat şi eu unul după ce, întîia oară-n viă m-am tîrguit aprig, reind astfel să-l scot cu un euro şi cincizeci de cei de la doi euro, cît îmi cerea el mirosind că sunt turist nătîng. (Italienilor le cerea doar un euro). A fost una din marile realizări ale viii mele, cu care mă voi mîndri mult timp de acum încolo.”

 

Despre Horia Pană

Licenţiat şi master în Ştiinţe Poliitce
Acest articol a fost publicat în Politică de duminică și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

