Politică de duminică (33)

Devil2Ecaterina Andronescu (interviu Ziare.com), din nou abramburită. Î: „Până la urmă, are dreptul sau nu are dreptul (Adrian Năstase – n.a.) să ocupe o funcţie de conducere în partid? R: „Aici, spre ruşinea mea, sunt într-o perioadă destul de aglomerată şi nu m-am uitat în lege ca să nu vorbesc pe lângă lege.” Vă mai amintiţi piesa lui Alexandru Andrieş? Am întrebat un miliţian, un miliţian! El s-a uitat la mine cam nedumerit şi-a zis: (…) Eu nu sînt de aici şi nici nu sînt de servici… Pur şi simplu mă plimb ca dumneata, poate că am şi eu o treabă a mea !”

Încă o dată, Abramburica, nu te lăsa! Î: „Cum priviţi Mişcarea Populară, condusă de Cristian Diaconescu, care este fost membru PSD?” R: „Este o încercare care poate avea cel puţin două variante: varianta în care să aibă succes şi varianta în care să n-aibă succes.” După cum zice şi un vechi proverb klingonian: Dacă este, este şi dacă nu este, nu este. Asta este!

Ponta îi răspunde lui Antonescu. Şi zise Caiafa: „Eu niciodată nu mă spăl pe mâini ca Pilat din Pont.” Stilistic are dreptate.

Mircea Diaconu, sunând la Deranjamente. „M-ar deranja puternic să fie numită doamna Kövesi.” A fost nominalizată, până la urmă. Şi a mai spus Mircea Diaconu: „Există lucruri din astea şi o să treacă şi buba asta.” Putea să nu fie Kövesi, ci Horia Georgescu.Udrea---Secera-si-ciocanul---un-nou-brand-turistic-apropiat-de-sufletul-lui-Voiculescu

Udrea dă cu brandul în Grapini. „Chiar eu am primit un mesaj de la un român din Spania care propune ca nou brand turistic ‹‹Secera şi Ciocanul››, simbol apropiat de sufletul mentorului domniei sale.” I-o fi plăcut românului din Spania mai mult brandul turistic ‹‹Lingura şi Ştevia››?

Vicepreşedintele PSD, Ioan Chelaru: „Şi unul şi celălalt dintre lideri sunt extrem de inteligenţi, foarte spirituali, le place să mai arunce în spaţiul public mesaje care mai dau naştere după aceea la discuţii.” O fi de râs, dar nu e şi amuzant.

Planeta lui Calimente şi Papahagi. Mihăiţă Calimente (PNL): „Când îl aud pe Papahagi ce spune am impresia că domnia sa vine de pe planeta maimuţelor.” Cum se recunosc cei cu aceleaşi origini! Adrian Papahagi (PDL): „Sunt un om onest, care n-am plagiat, sunt un om care n-a furat, sunt un om care nu am nicio responsabilitate în faţa nimănui.” Acum înţeleg de ce a intrat şi dumnealui în politică.

Cristina Guseth, Freedom House. Freedom from what? C. Guseth: „Numirea procurorilor este o negociere între doi oameni.” Acelaşi demers, cu o altă majoritate parlamentară şi guvernamentală era o negociere între două instituţii. Parafrazându-l pe Lavoisier, în politică nimic nu se pierde, nimic nu se câştigă, totul se reevaluează.

Copreşedintele cel Treaz. Crin Antonescu, după ce Ponta şi-a impus nominalizările de procuror şef: „Mergem mai departe. Voi fi în continuare vigilent.” Până şi gâştele au fost mai vigilente, când au salvat colina Capitoliului roman de atacul galilor.

Ipocristian Preda. „Blaga continuă războiul cu celelalte tabere, Udrea şi Macovei.” Să urmărim ce spun pacifiştii! Elena Udrea: „Nu au plecat cei care nu fost mulţumiţi de Convenţia PDL de pe 23 martie. Nu au plecat semnatarii moţiunii mele, nici ai moţiunii Monicăi Macovei. Au plecat susţinătorii lui Blaga.” Monica Macovei: „Am decis să nu particip la şedinţa CNC şi pentru că mesajele pe care le-am primit de la mulţi membri PDL, la întâlnirile din filiale, erau clare: vrem o schimbare totală, nu o cosmetizare; vrem o soluţie radicală.” Pax vobiscum!

Traian Băsescu este din ce în ce mai transparent.

Momentul 1. „V-aş aduce aminte că pe data de 1 octombrie i-am transmis doamnei Pivniceru o scrisoare (…) în care îi spuneam că nu-i voi numi procurorii, datorită faptului că nu a urmat o procedură transparentă.”

Momentul 2. Preşedintele Traian Băsescu, întrebat, joi seara, în cadrul declaraţiilor de presă susţinute la Palatul Cotroceni, dacă a avut vreo contribuţie la propunerile de procurori şefi pe care le-a făcut ministrul interimar al Justiţiei,Victor Ponta: „Nu cred că acest lucru e important.”

Gura bate guru şi scoate prostii din piatră seacă. Ioan Oltean: „M-am decis să vin astăzi alături de liderul spiritual al PDL, Emil Boc… Apa va trece şi pietrele vor rămâne fidele PDL.” No more commnets!

Despre Horia Pană

Licenţiat şi master în Ştiinţe Poliitce
Acest articol a fost publicat în Politică de duminică și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Politică de duminică (33)

  1. Grasul zice:

    In sfarsit un pic de umor care mi-a provocat si rasul!
    O seara frumoasa va doresc domnule Pana!

Lasă un comentariu